Usein kysyttyä

Olemme koonneet tähän kysymyksiä, joita teiltä usein saamme. Jos jokin asia jää vielä mietityttämään, ole ihmeessä yhteydessä meihin sähköpostitse info@newbody.fi tai puhelimitse 045 7750 3030.

Vain yhteyshenkilölle:

1. Miten rekisteröin myyjiä?

Kirjaudu ensin digitaaliseen kauppaasi. Voit kutsu myyjiä kirjautumaan kauppaan kohdasta ”Kutsu mukaan/Ota yhteyttä myyjiin” -> ”Kutsu myyjiä”. Voit kopioida linkin tiimisivustollenne, tai lähettää sen myyjille vaikka sähköpostilla, Messengerillä tai WhatsAppilla. Kaikki myyjät rekisteröityvät saman linkin kautta.

Myynnin yhteyshenkilönä voit myös lisätä myyjiä manuaalisesti, jos haluat auttaa heitä tekemään tilauksia. Teet tämän välilehdellä ”Näytä lisää vaihtoehtoja”.

2. Miten ja milloin tilatut tuotteet toimitetaan?

Riippuen siitä, kuinka monta pakettia ryhmäsi on myynyt, on olemassa erilaisia toimitusvaihtoehtoja. Suuret tavaramäärät toimitetaan kotiovellesi, pienemmät määrät voit noutaa valisemaltasi noutopisteeltä.

Jos tuotteet saapuvat noutopisteelle, saat viestin kun tuotteet ovat noudettavissa. Kotitoimituksessa kultetusfirma on sinuun yhteydessä ennen tavaroiden saapumista ja voitte sopia hyvän saapumisajan tuotteille. Kun teette tilauksen, näätte mitkä toimitustavat ovat mahdollisia.

Tavarat ovat valmiina toimitettavaksi meiltä 1–4 arkipäivän kuluessa.

Saat toimitusilmoituksen sähköpostiisi, kun tavarat lähtevät Newbodylta – kuljetus kestää 3–5 arkipäivää.

3. Mikä on lisätilaus?

Kun ryhmäsi on suorittanut myynnin loppuun, vastuuhenkilönä voit aktivoida lisätilauksen digitaalisesta kaupasta ”Kaupan hallinto” -> ”Aktivoi lisätilaus”. Tällä tavoin voitte lopettaa myyntinne ajoissa, ja toimittaa asiakkaillenne tilatuttuotteet, mutta pystytte vielä tehdä uusia tilauksia.

Sivulta ”Yhteenveto” näette, mikä on viimeinen päivä lähettää lisätilaus meille.

Lisätilaus toimii samalla tavalla kuin ensimmäinen - jokainen myyjä tarkistaa omat tilauksensa ja merkitsee lopuksi myyntinsä valmiiksi. Kun olette valmiita, vastuuhenkilönä lähetät lopuksi tilauksen meille.

Jos ryhmäsi kanssa myitte vähintään 250 pakettia lopputilauksessa, ensimmäisen jälkitilauksen kuljetus on maksuton.

Yli 29 paketin jälkitilaukset ovat aina maksuttomia riippumatta lopullisen tilauksesi koosta. Muussa tapauksessa kuljetuskulut on 6/12€.

4. Milloin lopputilauksen/lisätilauksen tuotteet pitää maksaa?

Teiltä ei laskuteta mitään ennen tilauksenne tekoa. Kun tilauksenne lähtee varastolta, saat laskun sähköpostiisi. Maksuaikaa on 25 päivää. Voitte siis periä maksut asiakkailtanne vasta kun he ovat vastaanottaneet tilauksensa. Perimme laskulla vain Newbodyn osuuden, tilille jäävä raha on voittonne.

5. Miten vaihdan/reklamoin/palautan tuotteita?

Vaihdot ja palautukset voi asiakas itse tehdä kotisivuillamme kohdassa ”Asiakaspalvelu”. Tuotteet lähettäminen meille on kuljetusmaksutonta.

Voit palauttaa tuotteita digitaalisen kauppasi kautta kohdasta ”Katso tilaukset” -> ”Klikkaa tästä” palauttaaksesi pakkauksen. Saat sähköpostiisi rahtisetelin, jonka avulla voit ilmaiseksi palauttaa tuotteet meille.

Kun palautus on rekisteröity, saat Newbodylta hyvityslaskun sähköpostiisi. Voitte sitten maksaa tuotteen takaisin asiakkaalle.

Huomaathan, ettette voi vähentää palautusta laskustanne ennenkuin olette saaneet hyvityslaskun.

Täällä voit reklamoida, vaihtaa ja palauttaa Newbody tuotteet.

Täällä voit reklamoida, vaihtaa ja palauttaa Spicy Dream -tuotteet.

6. Mitä teen jos on virhe toimituksessa?

Jos asiakas/myyjä on itse tilannut vahingossa väärän tuotteen, he voivat tehdä muutoksen kotisivujemme kautta 30 päivän kuluessa kohdasta ”Asiakaspalvelu/Newbody” -> ”Vaihto”. Toimitamme uudet tuotteet ilman toimitusmaksua.

Jos me pakkasimme väärän tuotteen, tai myyjä on saanut liikaa tai liian vähän toimituksessaan, myyjän tulisi olla sinuun yhteydessä.

Kerääthän sitten kaikkien myyjien virheelliset toimitukset ja olet meihin yhteydessä sähköpostilla info@newbody.fi. Me autamme sinua korjaamaan toimituksen.

Yleisesti:

1. Miten aloitamme varainhankinnan?

Miettikää aluksi, kuinka monta aktiivista myyjää ryhmässänne on ja milloin haluatte myydä.

Valitkaa sitten joukostanne yksi henkilö, joka haluaa toimia myynnin yhteyshenkilönä Newbodyn kanssa. Tämä henkilö on meihin yhteydessä ja neuvomme hänelle, miten myynti laitetaan käyntiin ja miten digitaalinen tilaussivustomme toimii.

Yhteyshenkilö vastaanottaa myös aloituspakkaukset ja jakaa ne sitten muille myyjille/perheille.

2. Onko Newbodylla vähimmäismyyntimäärää?

Ei ole, jokainen myyvä ryhmä myy oman motivaationsa ja tarpeensa mukaan. Kuitenkin on hyvä, että ryhmällä on yhteinen tavoite mielessä, jotta myynti olisi mahdollisimman onnistunut..

3. Mikä on aloituspakkaus/näytepakkaus?

Aloituspakkaus sisältää ajankohtainen myyntikuvasto tilauslistalla kaikille myyjille sekä ryhmän niin halutessa, myös näytepakkauksia. Koska asiakkaat haluavat usein nähdä ja kokea Newbodyn laadun ennen ostopäätöstä, voitte tilata aloituspakkauksessa myös näytteitä.

Näytepakkaus on ilmainen lisä myynnin maksimoimiseksi. Näytepakkausta on tarkoitus myynnin aikana esitellä potentiaalisille ostajille, jotta he näkevät itse, kuinka korkealaatuisia tuotteemme ovat.

4. Mikä on suoramyynti?

Suoramyynnin avulla asiakas voi tilata Newbodyn tuotteita suoraan toivomaansa osoitteeseen. Asiakas maksaa tilauksensa suoraan netissä ja valitsee noutopisteen, jonne tuotteet toimitetaan. Toimituskulut ovat 10 €, vähintään kuuden paketin tilaus on ilmainen.

Kun suoramyynti tehdään tietyn seuran/luokan myyntilinkin kautta, kyseinen ryhmä saa Newbodyn vaatteista 5 €/myyty paketti, Spicy Dreamin mausteista 3,50 €/paketti.

Suoramyynnissä kotisivujemme kautta asiakas valitsee ensin ryhmän, jota haluaa tukea - tuki valitulle ryhmälle on sama 5 €/paketti tai 3,50 €/paketti tuoteperheestä riippuen.

5. Miten vaihdan, reklamoin tai palautan tuotteeni?

Asiakas/myyjä voi tehdä ilmaisen vaihdon tai reklamaation kotisivujemme kautta kohdasta ”Asiakaspalvelu/Newbody-vaattet” -> ”Vaihto”. Vaihto tulee tehdä 30 päivän kuluessa. Takuuaika Newbodyn vaatteille on yksi vuosi.

Jos haluat tehdä palautuksen, sinun on oltava yhteydessä myynnin vastuuhenkilöön. Jos et ostajana tiedä vastuuhenkilöä, ole ensin yhteydessä myyjääsi tai Newbodyyn.

Vastuuhenkilö voi tehdä palautuksen digitaalisen kaupan kautta. Newbody maksaa tuotteesta hyvityslaskun seuralle/luokalle, olethan rahapalautuksesta yhteydessä vastuuhenkilöön.

Jos haluat palauttaa tuotteita, joita ostit suoramyynnin kautta (tilannut kotisivuiltamme Newbody.fi suoraan kotiisi), käytä sen sijaan tilauksen vahvistuksessa olevaa paluulinkkiä.

6. Mitä teen jos olen unohtanut salasanaani

Jos olet unohtanut salasanasi, voit nollata sen ”Kirjaudu sisään” -sivulla kohdasta ”Oletko unohtanut salasanasi”? Muista tarkistaa roskapostisi, jos sähköpostiisi ei saavu viestiä muutaman minuutin kuluessa.

Jos et saanut uutta salasanaa, ole ihmeessä meihin yhteydessä sähköpostilla info@newbody.fi tai puhelimitse 045 7750 3030, niin me autamme sinua.

7. Paljonko ovat rahtikulut?

Jos myytte tiiminne kanssa yhdessä vähintään 250 pakettia, toimitus on ilmaista. Suurin osa ryhmistä saavuttaa tämän. Jos tilaus kuitenkin jää alle 250 paketin rajan, kuljetusmaksut alla:

Lopputilaus Newbody
Pakettien määrä
Kuljetuskulut €
1–29 6
30–59 12
60–149 40
150–249 60
Lopputilaus Spicy Dream
Pakettien määrä
Kuljetuskulut €
1–18 6
19–30 12
37–149 40
150–249 60